Dnes je štvrtok, 06.máj 2021, meniny má: Hermína
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

V roku 2020 na Slovensku pribudli tisícky nových e-shopov

marec 30, 2021 - 15:00
Posledný rok všetkým dokázal, že fungovanie v online svete je v dnešnej dobe nevyhnutné. Či už podnikáte lokálne, alebo na globálnom trhu, tak je dôležité, či máte spoľahlivý a funkčný web. Vlastnú stránku si v roku 2020 na Slovensku založili tisícky nových užívateľov.
Foto: 
Webnode

Vzostup sociálnych sieti je v posledných rokoch neodškriepiteľný. Ani populárne služby Facebook, Instagram či TikTok však nedokážu v plnohodnotnej forme nahradiť internetové stránky, blogy a e-shopy.

Vlastnú stránku si dnes založíte aj bez programátorských znalostí, pokojne aj cez mobilný telefón a úplne bezplatne - vďaka Webnode. Počas pandémie narástla návštevnosť lokálnej domovskej stránky Webnode oproti roku 2019 o takmer 20 %.

Dôkazom toho, že spoločnosť Webnode poskytuje spoľahlivé a osvedčené služby, je aj to, že v roku 2020 len na Slovensku pribudlo takmer 25-tisíc nových užívateľov. Potreba mať vlastný blog, web či internetový obchod sa odzrkadlila v tom, že počet nových prémiových užívateľov narástol oproti roku 2019 o takmer 40 %.

Éra internetových predajcov

Predaj a servisné služby, na aké sme boli zvyknutí v živote pred pandémiou, sa presunuli do online sveta v dôsledku toho, že väčšina obchodných prevádzok ostala počas uplynulého roku niekoľko mesiacov zatvorená.

Nie je preto žiadnym prekvapením, že pod strechou Webnode vzniklo v roku 2020 viac než 6 000 nových projektov s vlastným e-shopom.

Ak uvažujete nad tým, že si aj vy založíte vlastný internetový obchod, nemusíte sa báť toho, že by ste potrebovali nejaké pokročilé technické znalosti alebo veľkú finančnú investíciu. Jediné, bez čoho sa nezaobídete, je pripojenie na internet. Najprv by ste si mali dopredu určiť, čo vlastne chcete predávať. Internetový trh ponúka tisícky produktov, ktoré sa však v množstve prípadov opakujú.

Kameňom úrazu často býva vizuálna stránka internetových obchodov. Ak váš e-shop nevyzerá dobre alebo nie je prehľadný, tak vám úspech nemusí priniesť ani dobre zvolená ponuka či výhodné ceny ponúkaných produktov.

Zabúdať by ste preto nemali ani na prieskum lokálneho trhu, ktorý je viac než nevyhnutný. Monitoring konkurencie vám pomôže vybrať si správnu cieľovú skupinu, zorientovať sa v tom, o aké služby je u nás najväčší záujem, v akej rovine sa pohybujú ceny a aká forma komunikácie môže na vašich potencionálnych zákazníkov fungovať najlepšie.

- - Inzercia - -